Kledingactie op zaterdag 12 oktober !

kledingactie 2024

Kledingactie op zaterdag 12 oktober !

Eén van de activiteiten die harmonie St. Catharina Lemiers jaarlijks organiseert is de kledingactie. Dit jaar vindt de kledingactie plaats op zaterdag 12 oktober; een goed moment nu de herfst is aangebroken en de zomerkleding wordt opgeborgen.

De kledingactie is om meerdere redenen een goed initiatief van de harmonie; door kleding zoals broeken, jassen, hemden etc. op te halen, krijgt deze kleding een nieuwe bestemming en verdwijnt daarmee niet bij het grofvuil. Daarnaast ontvangt de harmonie met deze ophaalactie een vergoeding die de vereniging gebruikt voor haar instrumentenfonds.

Om de actie vlot te laten verlopen verzoeken we de inwoners van Lemiers, Holset en Mamelis de gesloten zakken tussen 9.00 en 10.00 uur aan de straat te zetten. We komen deze dan in de ochtend ophalen. Tot 11 oktober kunnen de kledingzakken ook worden afgegeven bij Lisa Richarz, Irmgardstraat 26 te Vaals.

Op zaterdag 12 oktober staat een grote container op de parkeerplaats van café Pelzer-Zenden. Tussen 9.00 en 11.00 uur kunt u ook zelf de kledingzakken hier afgeven. We nemen deze graag in ontvangst.

We wensen u succes met het opruimen van de kledingkast en danken u voor de medewerking aan de kledingactie van harmonie St. Catharina.

Met muzikale groet,

Bestuur harmonie St. Catharina Lemiers

Najaarsconcert 13.10.2024

Najaarsoncert 2024 plat

Op 13 oktober klinkt er muziek in Simpelveld!
Harmonie St Caecilia Simpelveld, Harmonie St Catharina Lemiers en Fanfare St Martinus Urmond slaan de handen ineen voor een heerlijke middag vol blaasmuziek in Simpelveld.
St. Caecilia en St. Catharina zullen opnieuw samen één groot orkest vormen, een werkwijze die al meerdere keren zeer succesvol is gebleken.
Het wordt een informele en gezellige middag waar muziek centraal staat en iedereen welkom is om te komen genieten.
Onder leiding van Paul Oligschläger en Renate Dirix brengen beide gezelschappen een afwisselend programma ten gehore, van klassiekers tot filmmuziek, marsen en verrassende nieuwe stukken.
Het concert begint om 15.00u in Oud Zumpelveld. Kom langs, neem vrienden en familie mee, en beleef samen een mooie muzikale middag!

Entree is vrije gave.