Nieuwjaarsconcert 08.01.2023

Concert 30.10.2021

Scan 20211014

Nieuwjaarsconcert harmonie St. Catharina op 5 januari 2020

Het gevoel van ontspanning is voor veel mensen de belangrijkste reden om naar muziek te luisteren. Het mondiaal meest bekende muziekconcert is het Nieuwjaarsconcert op 1 januari in Wenen van de Wiener Philharmoniker in de Gouden Zaal van de Wiener Musikverein. Harmonie St. Catharina gaat graag mee in de traditie van een nieuwjaarsconcert en nodigt u met veel genoegen uit voor haar eigen traditionele Nieuwjaarsconcert dat op zondag 5 januari 2020 zal plaatsvinden.

Het concert wordt gehouden in verenigingslokaal, Café Oud Lemiers.

Onder leiding van dirigent Loek Paulissen starten wij om 11.00 uur met ons programma en nemen wij u mee op een muzikale ontdekkingsreis waarin wij walsen en andere lichtvoetige muziek ten gehore zullen brengen. Harmonie St. Catharina zal o.a. de volgende muziekwerken uitvoeren: Dichter und Bauer, Rêves de Printemps, Berliner Luft, Scherz Polka, das Goldene Flügelhorn, Legends of Jazz, The Wind beneath my Wings, Best of Ed Sheeran

Wij verheugen ons op uw komst en nodigen u en uw naasten dan ook van harte uit om samen met ons te genieten van het mooie programma en elkaar alle goeds toe te wensen voor het nieuwe jaar. Graag maken we van de gelegenheid gebruik u nu reeds een gezond, voorspoedig en muzikaal 2020 toe te wensen. Bestuur, dirigent en leden harmonie St. Catharina Lemiers.

Posters van toen