Kledingactie 06.05.2023

Kledingactie op zaterdag 6 mei

Harmonie St. Catharina bestaat dit jaar 125 jaar!

In al die jaren hebben de leden van de harmonie naast het maken van mooie muziek en het opluisteren van diverse activiteiten in Lemiers en omstreken, ook steeds de handen uit de mouwen gestoken om de vereniging ook financieel op de been te houden.

Eén van de activiteiten die we organiseren is de jaarlijkse kledingactie. Dit jaar vindt de kledingactie plaats op zaterdag 6 mei.

De kledingactie is om meerdere redenen een goed initiatief van de harmonie; door kleding zoals broeken, jassen, hemden etc. op te halen, krijgt deze kleding een nieuwe bestemming en verdwijnt daarmee niet bij het grofvuil. Daarnaast ontvangt de harmonie met deze ophaalactie een vergoeding die de vereniging aanwendt voor haar instrumentenfonds.

Om de actie vlot te laten verlopen verzoeken we de inwoners van Lemiers, Holset en Mamelis de gesloten zakken tussen 9.00 en 10.00 uur aan de straat te zetten. We komen deze dan in de ochtend ophalen. Tot 5 mei kunnen de kledingzakken ook worden afgegeven bij Lisa Richarz, Irmgardstraat 26 te Vaals. Op zaterdag 6 mei staat een grote container op de parkeerplaats van café Pelzer-Zenden. Tussen 9.00 en 11.00 uur kunt u ook zelf de kledingzakken hier afgeven. We nemen deze met veel genoegen in ontvangst.

We wensen u succes met het opruimen van de kledingkast en danken u voor de medewerking aan de kledingactie van harmonie St. Catharina.

Met muzikale groet,

Bestuur harmonie St. Catharina Lemiers