Ter nagedachtenis aan Ramon Loo

Afgelopen woensdag ontving het bestuur van harmonie St. Catharina Lemiers het trieste bericht dat ons trouwe lid Ramon Loo was overleden op de dag dat hij de leeftijd van 51 jaar bereikte.
We wisten dat Ramon ongeneeslijk ziek was, maar zijn toch geschokt door het bericht van overlijden.

Ramon was sinds 2015 lid van onze vereniging. Tevens was Ramon lid van harmonie St. Martinus Vijlen. Hij speelde hoorn en was een trouwe bezoeker van de wekelijkse repetities op dinsdagavond. Hij genoot van de mooie concerten die we als harmonie verzorgden.
Tijdens ons voorjaarsconcert van 28 mei ging het niet goed met hem. Dat weerhield Ramon niet om ons concert te bezoeken; hij genoot zichtbaar van het muzikale programma.  We herinneren ons Ramon ook als een persoon waar nooit tevergeefs een beroep op werd gedaan. Hij stak graag zijn handen uit de mouwen en ook bij de diverse acties die de harmonie op touw zette, was hij van de partij zoals bij de jaarlijkse kleding-actie en speculaas-actie van onze vereniging.

Tijdens de uitvaartdienst van Ramon, welke plaatsvindt op zaterdag 9 juli om 11.00 uur in de parochiekerk St. Martinus te Vijlen zullen harmonie St. Martinus Vijlen en harmonie St. Catharina Lemiers samen, op nadrukkelijke wens van Ramon op muzikale wijze afscheid nemen van Ramon.

Bestuur, dirigent en muzikanten van harmonie St. Catharina wensen familie en vrienden van Ramon veel sterkte toe. De hemel heeft er een ster bij !