Gevolgen coronabeleid 26.11.2021

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, neemt de overheid maatregelen.

Het bestuur heeft vanavond besloten niet te repeteren t/m 14 december, om dan de nieuwe kabinetsbeslissingen weer af te wachten. Dit ivm de ontwikkelingen van de nog steeds hoge besmettingsgraad vooral hier in Limburg , maar ook in de rest van het land.

Algemene sluitingstijden tussen 17.00 en 05.00 uur gelden voor: Horeca, zoals restaurants en cafés. De overheid, geeft het advies om niet met meer dan 4 personen bij elkaar tekomen. Vandaar is het niet mogelijk te repeteren.

Het nieuwjaarsconcert kan daarom ook niet doorgaan. We verschuiven dit naar een later tijdstip, zodat we , zodra we weer mogen repeteren, toch naar een concert toe kunnen werken.