Rabo ClubSupport 2021

Harmonie St.Catharina doet mee met Rabo ClubSupport 2021.

Rabobank is als coöperatie ánders dan andere banken. Zij hebben geen aandeelhouders, maar leden. En in plaats van dividend te betalen aan aandeelhouders, investeren zij een deel van de winst terug in de maatschappij. Onder meer door clubs en verenigingen financieel te steunen, bijvoorbeeld om muziekinstrumenten te kopen.

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Een vereniging of club is er voor iedereen. Wie je ook bent en waar je ook vandaan komt. Deze projecten maken de wereld op hun manier een stukje mooier.

Van 4 tot 25 oktober kun jij je stem uitbrengen op ons - als je favoriete vereniging- via de Rabo App.

Hartelijk bedankt voor je steun.