Kledingactie 3 oktober 2020

Kledingactie 3 oktober gaat zeker door!

Op zaterdag 3 oktober organiseert harmonie St. Catharina weer de jaarlijkse kledingactie.

Nu door het corona-virus veel mensen verplicht thuis moeten blijven, is het opruimen van de kledingkast een nuttige tijdbesteding, De kledingactie zou eerst op 28 maart plaatsvinden. Door de strenge corona-regels, was het bestuur van de harmonie toen genoodzaakt om de actie op het laatste moment af te gelasten. De kledingactie gaat op 3 oktober alsnog door, dus ruim gerust de kledingkast op! De kledingactie is om meerdere redenen een goed initiatief van de harmonie; door kleding zoals broeken, jassen, hemden, schoenen etc, op te halen, krijgt deze kleding een nieuwe bestemming en verdwijnt daarmee niet bij het grofvuil. Daarnaast ontvangt de harmonie met deze ophaalactie een vergoeding die de vereniging aanwendt voor haar instrumentenfonds.

In Lemiers, Holset en Mamelis dienen de gesloten zakken voor 9.00 uur aan de straat gezet te worden. De zakken worden tussen 9.00 en 10.00 uur door de leden van de harmonie opgehaald. Tot en met 2 oktober kunnen de kledingzakken ook worden afgegeven bij Lisa Richarz, Irmgardstraat 26 te Vaals, Succes met opruimen van de kledingkast en dank voor de medewerking aan de kledingactie van harmonie St. Catharina.